نقاب تو خالی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی رو اینجا سپری کنید S-Aهستم کسی که در این دادگاه یعنی دنیا مجبور به تحمل درد هاست

اگه بهتون بگن یه روزی 10ساعت وقت دارید زنده بمونید کدوم کارو انجام میدادید؟؟؟عـایـا؟؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدایا!!! دوستت دارم و آدرس iloveyougod.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


نقاب تو خالی

آمار مطالب

:: کل مطالب : 12
:: کل نظرات : 22

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 32
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 108
:: بازدید ماه : 108
:: بازدید سال : 405
:: بازدید کلی : 17553

RSS

Powered By
loxblog.Com

نقاب تو خالی
پنج شنبه 5 آذر 1394 ساعت 20:17 | بازدید : 720 | نوشته ‌شده به دست S-A | ( نظرات )

این روزها قایم شده ام پشت یک نقاب!یک نقاب تو خالی!به خنده هایم نگاه نکن...به خاطر تسکین دل زخمدیده ام میخــــــــــندم...

به هر دری میزنم همانند گمشده ای که به دنبال آرامش است...

خودم هم درست نمیدانم محبت،خوشبختی یا آرامش...نمیدانم!!!

ایـــــــــن روزها حـــــــــــتی خودم را هم از یاد برده ام...پشت نگاه های سنگین این آدمهای بی رحم بغض میکنم...در دل به حال خود اشک میریزم...

باورم نمیشود!!!!من همان دختری هستم که همیشه جویبار اشکهایم در فراق دوری مادر و نبود محبت پدر و اطرافیانم در حال سرازیر شدن بود؟؟؟

دیگر از آن اشـکها خبری نیست که بتواند تسکین دهنده زخم بی مرهم قلبم باشد...انگار چشمانم خشک شده اند همانند سنگ شده ام...

تکه های دل شکسته ام را جمع کرده ام اما باز هم زخمی ام...خسته ام...!!

خیلی از آدمهای دوروبرم دیگر امیدی به زنده ماندنم ندارند...اما نه!!!من همیشه دوس دارم با خوشخیالی کسانی را پیش خودم نگه دارم اما در واقع آنها آرزوی مرگم را دارند بلکه دیگر حتی چهره ی یک دختر بی پناه و زخمدیده و محتاج کمک را نبینند...

بدون هدف و سردر گم مانده ام...به افقهای دوردست مینگرم...آیا خوشبختی در انتظار من است؟؟؟

نه...ایـــــــــــــنها همه رویایی بیش نیست...با این رویاهای دست نیافتنی و پوچ و بیهوده خود را دلخوش کرده ام...

اما میدانم که به زودی ایــــــــــــن رویا ها را نیز از دست میدهم...یادگرفته ام...یعنی...عادت کرده ام که دلخوشیهایم را از من بگیرند

پاهایم را هر کجا که میگذارم ناگاه زیر آن خالـــــــــــــی میشود،پاهایم سست شده...هنگام رفتن میترسند...آری!!!میترسند که راه را اشتباه رفته باشند...

خدایا!میدانم که بی راهه هم خودش راهی ست اما اگر قرار باشد که مرا به تو بزساند دیگر برایم مهم نیست که بیراهه باشد یا نه...

بعضی وقتها حتی به خودم هم شک میکنم...که آیا من فرزند همین پدر و مادر هستم؟؟؟

چرا انقدر نسبت به من بی توجه اند؟؟

آری زندگی من شبیه به قصه هاســــــــــــت...همان قصه هایی که با تلخی آغاز و همانگونه تمام میشوند...

دیگر به خوشبختی در این دنیا هیچ امیدی ندارم....

هــــــــــــــــیــــــــــــــــچ......

هــــــــــــــ یــــــــــــــــــــــــــــــــــ چــــــــــــــــــــــ امیدی!!!




|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
T.T.M1380 در تاریخ : 1394/10/8/2 - - گفته است :
فدات شم اجی گلی
مطلبت خیلی خوب بود
یکم ارومم کرد
غمگین نزار
فاز غم بت نمیاد
لایییییییییک
پاسخ: چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــم بازم بیا

<-CommentGAvator->
دللشکسته در تاریخ : 1394/9/5/4 - - گفته است :
خداوند همیشه سختی هایش را برای بنده هایی که خبلی دوستشان دارد میگذارد
مطالبت عالیه......

<-CommentGAvator->
سهیل در تاریخ : 1394/9/5/4 - - گفته است :
آجی جوووووووون بازم که رفتی رو فاز نا امیدی
بابااااااااااااااااااااااااا ااااا
من به کی بگم که خواهر نا امید نمیخوام؟؟
نگا یه داداش داری که لبخند از روی لباش محو نمیشه اما تو با وجود این بازم غرغر میکنی
اشک میریزی
بابا ولش کن
تقدیره دیگه خواهری
مطمئن باش یه روز به قول خودت خوشبختی مهمون خونه ی دلت میشه
من بهت قول میدم
قول شرف......
پاسخ: سلام داداشی جون خوبی؟؟ باور کن نمیتونم....سختمه.... اگه تو هم هیچوقت رنگ خوشبختی رو نمیدی هیچ وقت اینو نمیگفتی..... البته خدا نکنه داداشی من به درد من دچار بشه دل مهربون تو تحمل این دردای بزرگ رو نداره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: